Doğumdan sonra bir salgın olarak tabir edilen hastalığa yakalandım ishal kusma olarak gitti çok şükür iğne yaptırdım acilde bebek olduğu ve ona geçmemesi adına çabuk toparlanim bakabileyim diye ama şuan vucüt kırgınlığı var dayak yemiş gibiyim vitamin eksikliği olabilirmi yada geçirdiğim hastalıktan sırtım çok felaket ağrıyor covid değilim bu arada