Selam
1 ay 7 günlük bebeğim var. Bizimde sarilik değeri 19 du 1 gece yattık 9 ile taburcu ettiler. Beslenmesi güzel devam etsene sarilik uzadı malesef (kilo alımı iyiydi ) ay kontrolünde doktor hala sariligi geçmemiş bi bakaljm dedi kan ve idrar aldilar enfeksiyon çıktı meğer uzamasının nedeni oymuş. Meme mama ilerledim bir süre emmesi daha artınca sadece memede kaldık bol bol çiş kaka yapması lazım. Oyle öyle atacak vücudundan.