Quadera 1,5 aydır uğraşıyorum. Ben fark ettiğimde 52 günlüktü. Kan olunca gittim ben de. Gastroenteroloji ve alerji doktoruna gidiyorum. Kan ve deri testi yapıldı hiç birşey çıkmadı. Boşuna yapılıyor sonuç vermiyor sanırım. Süt ve sütürünleri kes dediler. Bu sürede tüketmedim am sonuç da alamadım. Sonra kanama oldukça et tavuk falan da kestim. 10 gün önce yumurtayı kestim en son. Sanırım düzeliyor kanama durdu belirtiler yok gibi artık. Tam düzelme 2-3 hafta sürüyormuş. Alerjide ülkemizde 1.sırada süt, 2. sırada yumurta var. Şimdiki aklım olsa baştan ikisini birden keserdim. Düzelme olunca da tek tek yemeyi dener tepkisine bakardım. Boşuna sıkıntı çekiyoruz günlerdir.