Kizcem62 bircis bende çok yoruldum uykusuz yorgun ve bitkinim sürekli bir emzirme çabasına giriyorum kendini yay gibi yapiyo4 geriye atıp agliyor
Aycnn- Kizcem62 hep aynı problemleri yaşıyoruz gerçekten demekki bu aylarda böyle oluyormuş hiç sıkıntıya girmemek lazım aslında
Kizcem62 Felfena uzun uzun emse 3 4 saat bekliyebilirim ama zaten cik az emiyor hem en başından beri mama meme gittik çünkü sütümü sagdigimda tek memeden 30 cc çıkıyor yani doyiyo4 mudur endiseliyim
Kizcem62 Aycnn- evet bende günlerdir çok gerginim stresliyim dışarıya bile cikamiyorum bu yüzden hep huzursuz agliyor parmağını da emiyor
bircis Aycnn- gerçekten biz de aynılarını yaşıyoruz. Ben de sütümün azalmış olma ihtimalini düşünerek üzülüyorum.