Hafsasare Merhaba arkadaşlar 8 gündür boynumda şiddetli bir ağrı var MR çektirdim dr randevuma daha var MR dan anlayan arkadaş var mı bakabilir mi acaba rica etsem bebeğim 3 aylık tutulma dendi kas gevşetici kullanamıyorum ama MR da ne çıktı bilmiyorum da