Kizlar biz ikinci çocuğu istiyoruz baya zaman korunmuyorduk ama gebe kalaamiyordum kadin doktora gittim bi muayne olmaya ama süt hormonum çok yuksek cikti bu yuzden hamile kalamiyormusum.şuan ilac kullaniyorm. süt hormonu yuksek olupta hamile kalan varmi???