9aylık ikizlerim var tam günümde oldum normalde 6 gün süren adetim şuan 12 gün oldu hayla bitmedim az az geliyor doktora 6aylıkken gitmiştim ozamanda geçmiyormuş Doğum kontrol hapı vermişti düzene girmişti ben sürekli doğum kontrol hapımı kullanıcam anlamadım ya neden böyle oluyor