Kızlar 2 aylık bebegim var kolik bir bebek damaklı emzik aldım tutu ağladı zaman veriyordum susuyordu hem mama hemde anne sütüyle besliyordum bu seferde ikisinide bıraktı sadece yalancı emzik istemeye başladı emzigi biraktirdim bu sefer emmeye devam etti acaba anne memesine en yakın emzik nedir deneyimi olan varmıdır acaba?