antropologanne BuzluKahve Sizede cok gecmis olsun, evet evimize dondugumizde baska birinden daha randevu alip gidecegim. 💐
Tiredwoman antropologanne doktorumuz bize prozac vermişti şurup ben 1 hafta kullandım ama devam etmek istemedim açıkçası teşekkür ederim bilginiz için umarım düzelirler
Zeyno111 BuzluKahve Merhaba iyi geldi mi acaba bizde dürtüsellik sebebiyle başlayacağız doktor 0.25 ile başlatıp 10 gün sonra sabah akşam 0.5 şekline dönecek 1 ay sonra kontrol dedi. Yan etkisini gördünüz mi 4 yaşındayız ısrarları inat durumu okulda arkadaşlarına vurma ısırma dürtüsellik o kadar fazla ki 😞
BuzluKahve Zeyno111 merhaba, benim kızım ergenlikte😅 O yüzden muhteşem ilerleyemesek de etkisi var diyebilirim. Kızımda vurma ısırma gibi fiziki eylemler hiç olmadı ama çok ısrarcı, dediği olsun isteyen ve sabrı son sınırına kadar zorlayan bir çocuktu hep.
Zeyno111 BuzluKahve Bizde öyleyiz ısrar kıyamet yaşı itibariyle de belki ama yaşıtlarına göre aşırı ısrar inat liderlik çatışması her şeyi kendi yönlendirmek istemesi evde idare edilirdi bir şekilde belki ama okulda mümkün değil edilemiyor dehbin bir yan kısmını yoğun yaşıyoruz hareketlilikte eklenince 😕
aycaesila antropologanne 30 aylık kızım mecbur bende kullanıyorum kendine zarar veriyor çünkü kafasına vura vura kaç ay kullandınız düzeldi mi
antropologanne aycaesila Merhaba, ben kızımı başka bir doktora götürdüm. ilacın kızıma uygun olmadıĝını söyledi bıraktık o yüzden. Bizim sorunumuz uyku ile ilgiliydi, bu doktor baska seyler önerdi. Çok şükür düzeldi kızım. Siz özel olmayacaksa neden veriyorsunuz ?
antropologanne aycaesila Anladim, cok gecmis olsun 🙏 Sizin yavrunuzunda ayi kucukmus, belki baska bir doktordan fikir alirsaniz iciniz daha rahat eder.