Betullyilmaz_ resmen beni anlatmışsınız… kızım 2 aylık 2 kez mastıt oldum ve bi göğsüm tazyıklı gelıyor cok dolu oldugubda kızım asla almıyor. İkisinden de aynı anda ememıyor hemen doyuyo diğer emzırmeye kadar daha cok doluyo vu sefer sağmak zorunda kalıyorum. ( sagdıkcada sutum dahada coğaldı sagmazsansa gögsum tas gıbı oluyor tekrar mastıt olmaktan korkuyorum sonsuz bir dönguye gırdım) hem bebek doktoruna hemde cocuk doktoru ve emzırme danısmanlarına hepsine sordum hepsi önce bi kısmını sag öyle ver dıyor, yatarak veya yarı yatarak emzır dedıler( asla emmıyor o sekılde) yapanılıyorsanız böylede deneyın. Ve sutunuzu sagdınız ya da emdi baya soğuk kompres yapın dedıler bırazcık daha azaltıyormuş