Merhaba. Benim 36 günlük bir bebeğim var. Pek kusması olmazdı ancak artık her emzirme sonrası bebeğim üç dört kez kusuyor gaz çıkarma sırasında ve çok rahatsız oluyor kıvranıyor kucağımda durmuyor. Artık çocuğu kucağımda tutmaya çalışırken enerjim ve sabrım tükeniyor resmen. Herhangi bir öneriniz var mı? Aynısı başına gelen annelerimiz?