Hayırlı geceler hanımlar. Oğlum 18 aylık 2 gündür oğlum 39 ü bulan ateşi oldu. İbufen ve calpol u dönüşümlü verdim. Ateş düşüyor ve tekrar başlıyordu. Bütün doktora gittik. Kanda enfeksiyon çıktı. 6 tane iğne verdi. Kızlar balına gelen var mı? Ne zaman geçiyor. 1 hafta sonra kontrole gidicez. Çok endişeliyim. Değerli yorumlariniz için çok ama çok teşekkür ederim.