Kızlar selam
Dün akşam gögüs ağrısı üstüne yüksek ateş sıtma geçirdim resmen. Sabahtan doktora gittm antibiyotik verdiler acı ve ağrıdan da doktordan çkarken bayıldım.
Smdi 6-7 saatte bi parol içiyorum+ antibiyotik kullanıyorum. Sağmaya emzirmeye çalışıyorum. Ama ateşim bi türlü tam düşmedi. 40 dereceye çkıyor sonra parolla falan 38 lere düşüyor. Bebekte çok huzursuzlandı. Ateşm için nasıl düşer sizin oldı mu kaç günde geçti