arkadaşlar bebeğimin Ateşi iki gündür 38 38,5 bandında gidip gelıyor 3 kez 39 a kadar çıktı. Dün acile götürdüm pedifen ve fitil verdi fitili son çare kullan dedı doktor. Ama şurup icirince calpol de olsa kısuyor o yuzden fitil verdim iki kez. Duş da aldırıyorum elini yuzunu sık sık yıkıyorum. Atesi o kadar inatcı ki 38 in altına cok düşmüyor. Baska ne yapabilirim. Ayak altı a limonda sürdüm ise yaramadı