Zeynepnuray katı meyve sıkacaklarını önermiyorum. En iyisi meyveleri bir tencereye alıp kaynatın daha iyi olur ben mesela bugün yaptım şeftali kayısı üzüm erik kiraz koydum 1 adet de çubuk tarçın attım kaynattım güzelce sonra kevgirden geçirdim şişerelere doldurdum şeker katmadım bal kattım kızlarıma içiriyorum