melekanesi benim kızım kahvaltı hiç yapmıyor, yumurtayı haşlayarak da omlet olarak da yemiyor. Bazen irmikli ya da pirinç unlu muhallebi yapıyorum. Çorba vs çok az yiyiyor ya da hiç yemiyor. Bazı meyvelerden yiyiyor (muz, kayısı)bir de yoğurt yiyiyor.
Tadımları da yaptırdım ama yok yemiyor kaşığı görünce ağzını kilitliyor. Bazı bebekler ağzını açıp hapır hupur yiyiyor imreniyorum gerçekten. Varsa yoksa anne sütü aç da kalsa yemiyor😢 böyle bir durum yaşayan var mı ? Zamanla geçer mi?