Ssssraa Almayı düşünüyorum yanımda falan başka odada uyuyabilsin hem de sallansın diye. Pusetimiz de var pek kullanmıyorum anakucağı daha rahat olmaz mı? Yoksa gereksiz mi pusetle de aynı işlevi yaptırabilir miyim?
Denotemo Ssssraa benim cook işimi görmüştü 4 5 aylık olana kadar kullanmıştım sonra kendisi inmeye başlayınca kaldırdım🤣
Farahzeynep Baby plus otomatik sallanan ana kucağını kullandık 1 ay itibari ile, otomatik sallandığı için bebek uyandıkça geri dalıyordu, gündüz uykularını hep onda uyudu. ☺️