ceren_1116 anneliğin beşinci ayından sesleniyorum… çok klişe bir cümle ama geçecek… normal dünyaya adapte olmaya çalışıyor yatağa koyunca uyanıyorsa yarım kundak yapmanızı tavsiye ederim yaz günü ama elleri sıçrayınca uyanmasın diye kendini anne karnında hissetmesi için ben hamakta uyutuyordum. İsviçre de devlet hastanelerinde yeni doğan ünitelerinde normal yatak yerine hamak kullanılıyor sebebi de bebeklerin kendileri güvende hissetmeleriymiş.