Kubraezo23- Kızlar 3 aylık bebeğiniz kaç kilo, ya bizim sağlık ocağıyla hastane farklı çıkıyor, sağlık ocağı daha fazla çıkartıyor, hastane de şuan ölçtük kilo 6100 boy 61 cm
HilalZenginEvran Kubraezo23- hastane veya sağlık ocağından biri üzerindekilerle (bez vs) ölçüyor olabilir
Umutveannesi Kubraezo23- yorumlara bakınca benim minik baya kısa boylu olacak sanırım 😂 2980 gram doğmuştu 3 aylık kontrolde 5400 gram 58 cm di
GokceOrmanci Benim oğlum 2.5 aylık 2.480 doğdu şuan 5.730 ama yarın kontrolu var bide orda olcuces. 5 gün önce sağlık ocağında aşıları yapılırken ölçülmüştü. Hastaneyle sağlık ocağı farklı oluyo diye düşünüyorum
Kubraezo23- Yerimseniben3404 maşallah, benim kızım 40 ı çıktıktan sonra çok zor emiyor, zorla veriyorum bazen kendi alıyor ama mama falan kullanmıyorum, mama kullanıyor musun canım
Yerimseniben3404 Kubraezo23- meme reddi yaşıyoruz aylardır 3 da ay gaz belası vardı hep sağarak şırıngayla besledim bebeğimi anne sütü sadece
Bebegimlebirhayat Umutveannesi yalnız değilsin kuzum doğum kilosuna göre önemli olan zaten benim ikinci bebişim 2715 doğdu suan 4ay 20 günlük 6.100 anca vardır ☺️ Ama mesela ilk oğlumda 4 kilo doğdu oda 3-4 aylıkken 6-7 kilo arasıydı yani biraz kilo meselesi yapısal 🫶🏼
Kubraezo23- Umutveannesi valla canım bizde çok uzun değiliz tam tersi minyon yapım var benim kızım uzun olsun bari 😂😂
Umutveannesi Bebegimlebirhayat yo kilo alımı için demedim ya her bebek tontiş olacak değil tabi 😄 boy olarak kısa kalmış 😂
Defne_Sare Kubraezo23- 3 aylık 5 kilo 61 cm kilosunun az olduğunu söyledi doktor bir dahaki gidişimizde böyle çıkarsa mama takviyesi yaparız dedi benimki çok zorla emiyor hızlı geliyor emmek istemiyor ses varsa emmiyor uykusu varsa vs zor bi bebek yorumlara bakınca benim kız küçük kalmış gerçekten
Kubraezo23- Defne_Sare valla benimde aynı durum canım, zorla veriyorum ek gıdaya geçince rahatlarız inşallah, iştahı olan bir bebek olur diye dua ediyorum böyle zorluk çektim bari öyle iyi olsun
tubasd Umutveannesi uzar o merak etme bizimkide bi tij geriden geliyordu zaten 47 yada 49 civarimi ne dogmustu gecmis zaman net hatırlamiyorum persentilini yakaladi he selvi boylummu degil ama standsrtlara ulasti şükür 😀 bide anne baba buyuk anne ve babalarda etken tabii