Seyhanmin Kızlar sezaryen olalı 39 gün oldu bugün sabahtan beri afedersiniz sarı jel gibi akıntım var günlük ped kullanıyorum normal mi bu? Hafif karın ağrım var Böyle bir durum yaşayan oldu mu?
flowerfly Normal kanama bittikten sonra hafif Sarı akıntı olacak demişti doktor öyle de oldu bende ssonra zaten yavaş yavaş kesiliyor.ondan bahsediyorsaniz