Hyz Doğum gününde mevlüt yapmak idtiyorum Virüsün yoğunluğundan dolayı 40 mevlüdü de yapamamıştım Çok içimde kaldı Bu şekilde yapan yada duyan varmı Maddi açıdan da nasıl uyguna getirebilirim bi fikri olan varmı acaba