EslinSemAltas55 Kızlar 17 günlük bebeğim gaz sorunumz var evet ama uyurken bile inliyor bazen kızarıyor gazdan dolayımı acaba
cilginanneogul EslinSemAltas55 malesef gazdan dolayı canım benim oğlumda öyleydi 3 ay gece gündüz ıkınır dururdu bide kolikti 😢 istersen gaz damlası ver
Freshmother EslinSemAltas55 Karın ağrısı olabilir bir de bir bakın isterseniz ateşin falan var mı? Ateşten de inliyor olabilir
Mavigokyuzu EslinSemAltas55 birebir aynısıni yaşadık. Gaz damlası bebegim kolik olmadigi için sadece gaz ikinmadi yasadigi için huyunu bozdu uyku düzeni filan değişti. Bunun üzerine humananin kimyonlu rezene çayını aldım. Günde 4 defa kendim içiyorum. İkinma problemimiz yüzde 95 geçti
Oguuu26 Gaz evet 3 aydan sonra anca geçiyor canm bizde Nurse Harveys Colex çok iyi gelmişti bitkisel araştırabilirsin 👍
[silindi] Mavigokyuzu sütünüz nasıl sığıyor ben bir bardak içsem patlatacak gibi oluyor göğsüm 4 bardak çok değil mi
Mavigokyuzu Süt yapandan değil benim içtiğim. Kimyonlu rezene çayı humananin. Gaz cikarimini kolaylaştırıyor. Süt için olanını içmiyorum.