Arkadaşlar dünden beri bağırsak iltihaplanması,ateş ve üşütme gibi şikayetlerim var. Doktor iğne yaptı ve antibiyotik,bağırsak düzenleyici gibi ilaçlar verdi. Aktif olarak emziriyorum. Herhangi bir zararı oluyor mu emzirmeye veya çocuğa ilacın,serumun veya iğnenin?