Lina-20 Dün kaynanamgile gittik çocuğumu oraya gidince ben kucağıma alamıyorum bana vermiyorlar hep onların kucağında duruyo.ordan geldiğimizden beri kızım durgunlaştı boş boş bakıyo beni tanımıyomuş gibi.sürekli kıpır kıpır olan gülüp duran çocuk bugün pek gülmedi hareket etmedi sesleniyorum boş boş bakıyo yüzüme yabancıymışım gibi çok moralim bozuk:( neden durgunlaşmış olabilir
Neslihan-55 Lina-20 kucaktan kucağa farklı sesler yormuş olabilir sabah tekrar bakın durum gene aynı mı okuyun okutun bebeğinizi ben oğlum da tam tersi her şeye ağlıyordu sakin bebek hırçın sebepsiz bagariyordu uyumak istemiyordu okuduk hem ben hem babası falan filan derken çocuk güzel bir uyku uyudu eski haline döndü sevene okuyun öyle gidin diyodum yoksa çocuk durmuyordu ağla ağla
begonvilkokusu Lina-20 bebek bu hanımefendi her anı her günü bir olacak değil ya 😅 bence siz daha cok sizin kucağınıza vermemelerine içerlemişsiniz
Makaron_88 Lina-20 size vermiyorlar derken tamm sevsinler etsinler amennada çoçuğun ilk önceliği annedir.bebek duygu açlığını ebeveyinleri ile giderir bnce siz bu konuda biraz tutucu olun
Lina-20 Makaron_88 beni annesi olarak kabullenemiyo kaynanam.çocuk uyuyacaktı kucağına aldı eşime verdi al babası uyut senin kokunla uyur diyo.sanki eşim uyutuyormuş gibi
Lalinn Lina-20 ne alaka onun kokusu oldu o mu doğurmuş da onun kokusuyla uyuyor.Siz eşinizden alın mesela öyle durumlarda bizde de ufacık ağlasa annesine paketleyin diyorlar seni arıyor diyorlar baba da tamam babasıdır elbette ama annenin yerini tutar mı?
Mistikestik Lina-20 hata senin kaynanamın değil eğer aklını kullansaydı ne alaka babası mı doğurdu benim kokumu bilir benim kokunla uyur diyip çocuğunu alacaktın kucağına bak bakayım bir daha sesi çıkıyor mu
Lina-20 Lalinn evet çok sinir oluyorum doğduğu günden beri benden ayırma çabasında kadın.benim psikolojimi bozdu Allah’a havale ettim zehir etti 3 aydır hayatımızı huzur kalmadı evde
Mistikestik Lina-20 üstüne oku etrafta varsa tanıdık hoca onlara da okut hatta bir dua yazdır üstüne tak kaynanana gidince de bırakma çocuğu elinden hep bir bahanen olsun ya az dişini göster sen annesin gerekirse herkesle kötü ol ama şüphe ettiğin bir şey varsa çocuğunu o şüpheniz içine atma yazık günah yavruya
Lina-20 Mistikestik onda öyle bi çene varki dediğime pişman eder beni vır vır konuşur durur benim eşimde hata anasını konuşturmayacak karısını ezdirmiyecek ama nerde öyle koca
Mistikestik Lina-20 o bir konuşuyorsa sen bin konuş kocanı boşver yapılan ayıp sana yapılıyor orda sen Bile kendini savunmamışsın ki sen Bile cevap verememişsin kocandan ne bekliyorsun önce sen kendini savunacak hakkını koruyacaksın kıyamam o çocuğa da arada kalan olan ona oluyor
LaraCroft Lina-20 Aşırı uyarılma, çocukların baş edebileceklerinden daha fazla uyarana (ses, görüntü, ışık, kalabalık, hareket, aktivite) maruz kaldıklarında meydana gelir.
Lina-20 LaraCroft kaynanam hiç susmaz ona maruz kalmış yavrum demek ki😀 pislik kadın sinir oluyorum zaten😒