Karadeniz61 ben Arçelik kullanıyorum sizin evinizin m2 için yetersiz ama şöyle söyleyim aldığımda bi sıkıntı yaşadım 2 ay içinde sorun bildirdim ertesi sabah kapımdan aldılar parça değişmesi gerekliymiş parçanın gelmesi 2 ayı bulur dediler süpürgenin sıfırını gönderdiler kapıma. Yani bu tarz firmalardan almanızı öneririm ben çok memnunum garantiden