Aranızda down annesi olan var mı 😔
Annelikte 3.Günüm bebeği kucağıma almadan sevk oldu Ankaraya..
Midede tıkanıklık vardı ameliyat güzel geçmiş..
Neye üzüleceğimi bilmiyorum.Çok korkuyorum ve kendime de böyle hissettiğim için kızıyorum.Allahım kimseyi evladı ile imtihan etmesin inşallah 🙏