Teemo07 ilkannelik_30 1büyük beden bez bulunsun yanınızda. Biz ekstra birşey almadık Baska. Günlük dışarı cıkarkenki malzemeleri sadece.
Merlival ilkannelik_30 yanınıza değil de ev için köpük bardak alıp alt kısmıni kesip o bölgeye koyup bir beden büyük bez kullwnirsnaiz çok rahat eder
Simgeeren ilkannelik_30 bebeğin kaç aylık bilmiyorum ama ben 8 günlükken sünnet yaptırdım . Reflü yatağını götürdük düz zeminde aşırı rahat etti. Kucakta eziliyor yoksa taşırken. Öyle yatak yoksa da bebek arabasında götür.
Esak ilkannelik_30 biz de 4 aylıkken yaptırdık öncelikle yanında bulunacaksan klinikte olacaksa sünnet ilk olarak anestezi uygulandı o acıyla ağladığı için ilgisini çekecek oyuncak vb şeyler götürebilirsin ben direk emzirmiştim öyle sakinleşmişti. Sonra işlem sırasında da dikkatini dağıtacak sevdiği müzikleri telefondan videoları ayarlayabilirsin normalde ekran önermem fakat işlem sırasında çok ağlamasındansa biraz izlemesi daha sakinleştirici oldu. Sonrasında köpük bardak koyuyorlar iki tarafı açık bir bezi biraz bol olursa daha rahat bağlanıyor. Ekstra dan normalde dışarı çıkarken aldığın şeyleri al emzik suluk mama ile besleniyorsa maması vs…
Kplnnn Ben de normal çantasını alıp gittim bi battaniye alın çıkınca sarıyorlar çıplak oluyor bide giderken büyük bez bağlayın sünnet bitince direkt üzerindeki bezi bağladılar bi paket alın sünnet sonrasında da kullanırsınız iyileşene kadar
Annelinkooo ilkannelik_30 kaç aylık. Biz 3 aylık olduk. Muayene dite gittik aynı gün sünnet olduk. Oyüzden ekstra bişey almadık. Yedek bi takım elbise ve 2 bezi vardı yanımda. 4 saat aç kaldı sonra iğne oldu. Sersemlemesi uzun sürmedi. Ameliyata bizi almadı. Zaten uyuyordu. Çıkışta aynı bezi takmışlardı. Üstünü de giydirmişlerdi. Uyandıktan sonra emzirdim. Pansuman orada gösterdi. Evde aynı şekil 1 hafta pansuman yaptım. Sık bez değiştirmeye karton bardak koymaya gerek yok dedi doktorumuz nemli kalmasın yeter dedi. 3.gün banyo yaptırdık. 5. Gün kontrole gittik soeun yok çok şükür. 10 gün oldu dikişler daha duruyor az kaldı düşmelerine.
Birdunyabircennetannesi ilkannelik_30 Yani biz bişey almadık normal kıyafetleri falan aldık bir de bir beden büyük bez bulundurduk bardak koydular bizimki dikişli olmuştu rahat olsun bez diye bu şekilde zaten doktor ne lazım olur söylüyor