htcbrgl Merhaba anneler. Benim bebeğim alttan iki dişi ile doğdu. Doktorların bazıları bunun çekilmesini söyledi, bazıları da çekilmemesini.🙄 Aranızda var mı böyle bir durum yaşayan? Çok nadir görülen bir durummuş.
DefneRana3881 htcbrgl benim değil ama bi arkadaşımın bebeği dişli doğdu onlar çektirmediler şimdi 1,5 yaşında bebek bi sıkıntısı yok o arkadaşmda zamanında dişli doğmuş onu da çektrmemişler
Esraabrklug htcbrgl ay valla derler ya herşey zamanında güzel . Senin şansına düşmüş buda demekki . Sor soruştur ona göre cnm yenidogan dişi de nasıl çekilir ki kıyamam yaa
Myagz htcbrgl canım çekilmesi lazım çünkü Bebeğin çok ufak uyurken ya da sen farkına varmadan dişleri düşerse yutabilir ve çok kötü şeylere yol açar, henüz bebeğin tepki verebilecek büyüklükte değil.
Ssssraa Evet duymuştum ama çekiliyormuş kendine zarar vermesin diye. Benim de bebeğim bir aylık diş çıkarıyor🙊
htcbrgl Ummus-kaan bu tür dişlerin kökü olmadığını söyledi doktorumuz. Çok kısa sürüyormuş çekimi. Bakalım diş hekimiyle de görüşeceğiz.
Myagz htcbrgl çok acılı çok zor gibi görünüyor ama değil bizim dişlerimiz gibi düşünme canım canını sıkma allah bağışlasın 🤗