Kızlar merhaba ,
4 ay 20 günlük bebeğim var her emzirmeden sonra peynir gibi kusuyor yarım saat sonra bir daha bir yarım saat sonra bir daha aynı şekilde sürekli kusuyor . Hatta kanguruya koyduğumda daha çok kusuyor . Siz kusmayı nasıl önlediniz ? Gitmediğim doktor kalmadı hepsi aynı şeyleri söylüyor ama hiçbiri fayda etmedi . Ne zaman geçecek bu kusma delirmek üzereyim 😭😭