Adenn-gcl Asya2 ben green clean leke çıkarıcısını aldım İnan kaka lekesini bile çıkardı bebeğimin deterjan olarak da granül sabun kullanıyorum
Tugce Asya2 Hamileyken araştırmıştım. Babyme leke çıkarıcı başarılı gözüküyordu yorumlarda. Epey mukayese ettim. Çıkarmadığı tek leke elma lekesi. Normal deterjan olarak da siveno baby kullanıyoruz. Belki onun da etkisi olabilir.
biruykusuzanne Asya2 baby me leke çıkarıcı hem kendimize hem bebişlere. Döküp azcık bekletip makineye atıyorum efsane
Arasta Asya2 ben de Sonett kullanıyorum daha çıkarmadığı bir şey olmadı kurusa dahi hatta kendi çamaşırlarımıza da kullanıyorum özellikle grileşmiş beyazlar için efsane ama stok Çok zor geliyor şimdi buradaki annelere bakıp baby me de deneyesim geldi
deniz_063 Adenn-gcl peki yıkanıpta çıkmayan lekeleri çıkartıyomu? bütün kıyafetleri hep leke ya sinir oluyorum beyazlar her türlü çıkarda renkliler için çok gerekli
hilalhanim Adenn-gcl bende kullanıyorum hiç Bir işe yaramıyor lekeler olduğu gibi duruyor ki ben kaka olunca asla beklemem yıkarım ona rağmen sapsarı zıbınlar
hilalhanim Adenn-gcl bende kullanıyorum hiç Bir işe yaramıyor lekeler olduğu gibi duruyor ki ben kaka olunca asla beklemem yıkarım ona rağmen sapsarı zıbınlar