Eleftra_ Saglik ocaginda bugun saat 10da beta hcg ve vitamin degerlerime bakmasi icin 10da kan aldilar. Aksam oldu sadece bi kac deger cikmis digerleri cikmamis. Normalde ne zamana cikar bilgisi olan varmi
Umutveannesi Eleftra_ sağlık ocağında alınan tahliller ya akşam 5e kadar ya da ertesi gün öğlene kadar çıkıyor genelde. Eğer tamamı çıkmadıysa sonuçlarınızın yarın sabah çıkmış olur öğlene kadar
Eleftra_ Lulemom nerde yazyo canim sonuc tamamlandi diye. Aalinda ben beta hcg icin biraz meraklandim oda bi turlu cikmadi gitti aceba istemedimi bilemedim.
Eleftra_ Umutveannesi o zaman biraz daha sabrediyim. Ozelde olsa 2 saate cikiyo. Aceba eksikmi aldilar falan diye kafama takildi. 4 gibi cikmis bazi seyler ama istediklerim yok
Eleftra_ Lulemom e nabizdan canim. O kadar kalabaliktiki barkod falan vermedi e nabizdan bakarsinbdemisti doktor
Umutveannesi Eleftra_ yarına kadar sabredin sabahtan çıkmış olur, her tahlil aynı sürede çıkmadığı için diğerleri yarına kalmıştır muhtemelen