Gencanneyim
Hala alanımda daha iyiye gitmek için çabalıyorum😊 “Oldum” dememe imkan yok ama fena da sayılmam bu işte 😎
Bebeğğm için en değerli yatırımın kitaplar olduğuna inanıyorum ve daha şimdiden meyvesini topluyorum. Onların okumaktan ve iyi yerlere gelmekten başka şansları yok maalesef.
Seçimleriniz oldukça kaliteli ve entelektüel. Kitap okumaya bu pazartesi başlamamışsınız yani 🙈 çok ama çok mutlu oldum karşılaştığımıza❤️