Ben de bir aylıktı doktora götürdüm sütüm akşamları bitiyor dedim doktora, bana gülmüştü 😄 gazı vardır uykusu gelmiştir stres olmuştur dedi, sütün azsa gündüz de az gelir onu anlarsın zaten demişti, doktorumuzun sayesinde rahatladım sütüme inandım ve oğlum şu an 5 aylık 9 kilo