Merhaba kızlar. Şu an 2 ayımızı geçtik. Yaklaşık 3,5 aylık iken işe döneceğim. Bu nedenle şimdiden süt biriktiriyorum. Şunu merak ediyorum. Sadece anne sütü ile beslenen ve 1,5-2 saatte bir emen bebeğime her öğün için kaç ml süt verilmeli (3,5 aylık iken). İştahı
oldukça iyi, son ay 1.350 gr almış. İnternette biraz araştırdım fakat çok farklı veriler okudum. Bilgi sahibi anneler cevap verebilirse çok sevinirim 🙏🏻