Mina_mom Kızlar kızım 1 yaşında sıcaklar 'dan dolayı mı bilmiyorum popo ve bel birleşim bölgesinde kabarıklık ve kızarıklık oluştu çok kaşıyor ne yapmam gerekiyor krem vs başına gelen var mı
Sltn Mina_mom sıcaktan pişik olmuş olabilir ya da mantar.hametan surebilrisiniz bezi de sık sık değiştirin.kasindigina göre mantar olabilir mantar kremi surebilrisiniz.nemli bırakmayın bir süre de ıslak mendil sürmeyin imkan varsa bezsiz dolassin birazcık havalansin