Emel_nisa_sude Bizimde kalça gelişim geriliği vardı iki ay önve bandajı çıkardık bugün kontrol vardı herşeyi normal ama doktor hiçbir şekilde yürüteçi önermedi klça sorunu olmasa bile ömermiyorlar bence riske atmayın
esgc ilkgozbebegim kalça çıkığı problemi yaşamış bebeklerde iyileşse bile yürüteç kesinlikle önerilmiyor kullanmayın