Canansena
Merhaba taze anneler bebeğim 2 aylık 2 gündür sürekli ağlıyor ne yapsam susturamıyorum altı temiz karnı tok gazı yok acaba bir yerimi ağrıyor 😞 yoksa ben mi evham yapıyorum bilmiyorum doktora mı götürsem gerçi doktorlarda kızıyor böyle şeyler için gidince geçen sarılığı için gittik resmen başından saldı ne sorduysam yüzüme bile bakmadan normal normal diyip durdu en son da ilk bebeğin herhalde dedi