GokceOrmanci 2.480 doğdu. 1. Ay 4.300 oldu. İlk 25 gün sütümü verebildim mama takviyeli ama kesildi sonra sütüm. Mamayla gidiyoruz simdi. Şuan 2 buçuk aylık olduk 5.730 oldu🎉 47 cm doğmuştu 57 cm oldu
RumeysaSude Canim eğer sadece süt veriyorsan mamaya göre daha az alması normaldir. Benim kızım çok çok az almıştı 600 Gr falan şuan 2 aylık bı sıkıntımız yok kilo konusuna çok takma çok kilo da iyi değil bebekte
ilaydaberil35ozkan_ 079aslankuzusu ilk 2-3 hafta iki saatte bir emzirdim sonra kendine bıraktım en geç 3 saatti buluyor artık bir de meme reddi yaşadığım için artık sağıp veriyorum ortalama 3 saatte 90cc sağıyorum tabikide mama takviyesi de veriyorum 60cc ama hepsini içemiyor mamanın şuan 41 günlük kızım
ilaydaberil35ozkan_ 079aslankuzusu gündüzleri uykumuz uzun değil en geç 1 saat uyuyor o yüzden her uyandığında sağdığım süt olursa sütümü çıkmadıysa sütüm o uyanana kadar mamayla devam ediyorum gece full kendi sütümü içiyor mama takviyesi gündüzleri veriyorum
Caydanlik 2 kilo aldık biz. Ama sariligimiz vardı sürekli uyuyordu. Uyanık olduğu zamanlarda emziriyordum. Uyanmadiginda sağıp biberon ile besliyordum. Bu yüzden çok sık beslendik biz.
Burceee Esme19- sınırın oldukça altında bir kilo alımı var. Hemen doktora görünün derim, altında başka bir sebep yoksa doymuyordur. Mama kullanıyor musunuz, çişli bez sayısını takip ediyor musunuz?
BusraDefneozel 079aslankuzusu 1200gr almisti tabi ben sarilik olmasindan korktugum icin 1.5 saatte bi emzirmistim gece gunduz Ama sakin geceleri cok zorlama uyku duzeni oyle kaliyor
bebekmehmet 079aslankuzusu acıktıkça ağladı o zaman ve doyunca kendi bırakıyor saat tutmadım hiç. Acıkması saatte bir veya bir buçuk saatte bir diyebilirim
bebekmehmet 079aslankuzusu acıktıkça ağladı o zaman ve doyunca kendi bırakıyor saat tutmadım hiç. Acıkması saatte bir veya bir buçuk saatte bir diyebilirim
Yasmnnnn Kızlar 1 haftalık bebek sütüm aşırı değil ama emziriyorum olduğu kadar sezeryandan dolayı gelmedi henğz çok. Hem meme hem mama gidiyorum. Mama kaç cc veriyorsunuz 60 cc veriyorum içiyor banamıısn demiyor sürekli aranıyor sürekli istiyor
Uraskpln Yasmnnnn ilk ay benim de sütüm çok azdı hatta bebeğim çok az kilo almıştı mama ver diye herkes yalvardı vermedim iyi ki ama iyi ki vermemişim Diyorum ilk zamanlar sütün az olması çok normalmiş bebeğinin miğdesi zaten çok çok küçük ama sürekli emzir bebek emdikçe öyle çoğalıyor ki süt şimdi bebeğim 5 buçuk aylık kilosu da boyuda hep alması gerekenden fazla çıkıyor her ay
Bluesmommy 3160 doğdu sarılık olup 2850ye düştü. 1. Ayında 4100dü. Gündüz her dakika memedeydi resmen gece de 1.5 saatte bir emzirdim. Emmesi bitince sağıp çıkanı da kaşıkla içiriyordum.