Rabia0630 Bizim hemsiremiz emzik yada biberonu kaynattiginiz zaman kanserojen maddesini gün yüzüne çıkarırsınız sirkeyle yıkayın kaynatmayin demişti bilginiz olsun
yaseminoztrk Rabia0630 aaa çok şaşırdım doktor da kaynatın mikropları ancak o şekilde kırarsınız demişti ama tabi ne kadar kaynatacağımu söylemedi belki abartmışımdır 😁
Mayacii Limon tuzuyla kireç çözerim hep.yorumlarda kireçtir o die yazan anneleri okuyunca aklıma geldi.biberondan vazgeçtiyseniz şayet isterseniz kaynatma suyuna ½ tane limon tuzu atıp deneyip.denemedim hiç ama kireçli şeyleri hep böyle çözdürürüm
yaseminoztrk Mayacii bide öyle deneyim o zaman sabah olmadı meyve suyu falan veririm onunla da ne yapayım daha da yeni almıştım 2 tane 2sinide kaynattım oh jsjsjsjs 😂
bussraozturk yaseminoztrk aynı sorun benim başıma da gelmişti Çeşme suyuyla kaynattım bembeyaz oldu daha sonra hazır suyla kaynattım içine limon tuzu atarak öyle kireci gitti sonra yıkadım hazır suyla tekrar kaynattım😅
yaseminoztrk bussraozturk yukarıda biri daha demiş onu yarın sabah deneyeceğim bakalım hayır yenide aldım onun yerine çocuğuma başka birşey alırım. Alınca 2 tane alıyorum çünkü bide 18+ biberon ucu 2 tane de o emzik kaşık ne varsa kireçli şuan 😂
yaseminoztrk bussraozturk denedim bir tık azaldı düne göre aslında yani beklediğimden daha iyi ama tabi ilk hali gibi değil. Bence idare eder