Nesli06 Kızlar merhaba 2 hafta önce falan adetim bitti. Düzenli adet görürüm sadece 3 gün önce olurum geri atar yani. Şimdi kahverengi leke gelmiş. İlk kez basıma böyle bişi geldi. Sebebi ne olabilir basına gelen varmı
Eylemmmm Nesli06 öğrenebildiniz mi sebebini acaba? Benimde bir hafta geçti adetimin üstünden aynı şeyi yaşadım iki gündür kahverengi akıntı geliyo ve kasıklarıma ağrı giriyo ilk defa böyle bir durumla karşılaştım neden oldu merak ediyorum