Nefeshiramm Kızlar çözümü olan varmı dayanamıyorum bu arrıya cuma günü doğum yaptım. Baş ağrısı kafamın içi kopacak boynum aynı şekilde. Onun dışında çok iyiyim sezeryan ağrısı bilmiyorum. Bol bol kahve içiyorum ama banamıısın demiyor varmı başka çaresi olan bilen birileri
Leylaa_ Nefeshiramm Doktorum doğumdan sonra başını çok oynatma sağ sol yapma ve bol bol nescafe gold iç demişti çok şükür bende agri olmadı yaptım bunlari
Liyamomyy Nefeshiramm spinal anestezimi oldunuz eğer bol bol sıvı tuketmenize rağmen gecmiorsa bunu doktorunuzla paylaşın onlar kan yaması diye birşey yapiorlr bazı hastalarda böyle şeyler görülebiliyor eğer belden aşağı uyusturuldiysaniz
tarcinnn Nefeshiramm bende omuz ağrısı olmuştu çok kötü. Doktorum günde 4 bardak kahve 5 litre su içmemi söyledi
Rav-Ebu Nefeshiramm 7gun oldu sezaryen olalı omurga boyun omuz baş Bell bana işin demiyor perişanım vallaaa felç gibiyim
Hope77 Valla bende spinal sezaryen oldum 3. Günden sonra yattığım yerden kalktığım an beynim zonkluyordu lohusalık değil bal ağrısı ağlattı beni acillik oldum parol hap kesmedi serum hafifletti günde 3 fincan kahve içtim hep
Efemomy Ayyy seni o kadar iyi anlıyorum kiiiii. Doğum yaptım belden uyuşturuldum sezeryan 4. Günü akşamı bi baş ağrısı başladı migrenim de var benim normalde zannettim migrenim tuttu parol içtim tabi sadece emzirdiğim için ama bu baş ağrısı normal değildi sabaha kadar geçmedi gece emzirtmeye kalktığım da beynim zonkluyordu ertesi sabah boyun baş ağrısı ağladım hüngür hüngür ağladım doktora gittik nörolojiye bana dedi sezeryan doğum sırasında beyin de ki sıvı oynar o yüzden baş ağrıısı yapar dedi dinlen hiç ayağa kalkma emzirmek dışında ve 6 bardak nescafe soğuk sıcak farketmez dedi aynısını yaptım emzirmeye kalkarken bile beynim zonkluyordu 2. Günü geçti geçmiş olsun 🌸🌸🌸
Asi-ka Yeğenimin eşine doktoru kola iç demiş doğumdan sonra anesteziyi atması için,iki doğumundada kutu kutu kola içmiş.eşim ameliyat olmuştu sonrasında onunda çok baş ağrısı oldu ona dedim üç gün içti sonra rahatladı.
Yasemincmk Nefeshiramm ilk doğumumda böyle bişe yaşamadm ama bnde cuma dğum yaptim mahvoldum hala boyun ağrisi ense baş hepsi ağriyo😩 nolcak blmiyorum arttk