birminikbebekannesi Bebeğim 4 aylık olucak 10 gün sonra ek gıdaya başlamalımıyım sütüm yok sadece mama yiyor bebeğim
FerdAzraMira birminikbebekannesi bende bekleyeyim bizde 1 hafta sonra 4 aylık olacağız başlayan varmı başlanmalı mı merak ediyorum
birminikbebekannesi Kir_papatyasiii doktorumuz 4ayda taşımlara başlayın günde 1 defa verin dedi ama bana erken geliyor
birminikbebekannesi FerdAzraMira doktorum 4 aylık olduktan sonra günde 1 defa verin dedi tadım yaptırın dedi ayı arttıkça da öğün arttırın dedi anne sütü almadığı için 4 ayda başlayabilirsin dedi ama erken diye düşünüyorum kayınvalidem de bişey olmaz baila yavaş yavaş diyor kararsız kaldım
Demeteymenim Oğlum 4.5 aylik sadece mamayla besleniyor. kabak havuc corbasi yapip veriyorum yogurt yiyor armut seftali kayisi rendeleyip veriyorum şimdilik sadece bunlari verdim ama avakado vermeyi de dusunuyorum bu ara ☺️