Anneler bir yıl önce ailecek covid olduk. Kızım o zaman 1yasındaydı. Ates öksürük burun tıkanması olmustu. Şükür atlattık. Tam bi sene sonra ben yine covidim suan. Ama ailede baska kimsede yok. 3gün oldu. Kızımda yok ama korkuyorum yine de . Şimdiden sonra da geçer mi sizce belirti verir mi.