Hanımlar ne ettiysem emziği bıraktıramadım daha ilk günden oğlumu tanıştırdığım için uykuya asla emziksiz geçmiyor😣
şimdi de 6ayı doldu kullandığımız emzikleri değiştiricem 6-18ay avent alıcam ama kabul eder mi acaba para çöpe gitmesin istiyorum
6 18 ay alıp bebeği kabul etmeyen var mı??