Merhaba,
Kızım 7 aylık su içmeye alışamadı ben de alıştırma bardağı şişe çay bardağı ne bulsam deniyorum geçen ebebekten pipetli suluk aldım kaynar suda bekletip içine su koydum içsin diye verdim dişlerini kaşıdı içmedi iki gün balkonda durdu o suluk oynadı çalkaladı ama su içmedi içinden neyse dün yıkadım yine kaynar suda bekletip kurusun diye tepsinin üzerine bıraktım. Bugün kapağı kapalıydı bi açtım içinden tuvalet kağıdı gibi kapıt çıktı pipetin altında da sarı kurtçuk var nasıl korktum ilkkez başıma geldi aman dikkat edin eşim kendiliğinden plastiklerin içinde oluşabiliyor makinaya at son kaynatır kurutursun dedi ama ya direk bebeğimin ağzına verseydim görmeseydim diye nasıl korktum aman dikkat edin. Kapağını kapatmadan kurutun kuçak çubuğuyla bile temizlicem artık içini. Başına gelen oldu mu 🥺