Betul-08 Kızlar 13 gün önce sezeryan oldum dikiş yerime elimle dokununca dikiş boyunca elime sentlik geliyor normal mi
Minnikkiz Betul-08 içi şiş şiş gibi demi ben 1 ay 1 haftalığım bende de hala öyle iyileştikçe inecek sanırım
NevinM Betul-08 benim 7 buçuk ay oldu doğum yapalı hala aşırı yorulduğumda sağ tarafımda parmak gibi içten şişlik oluyor