Bebis1_ Kıymetli analar 39 günlük bebeğim var bu aralar çok ağlıyor silikon meme ucu ile emziriyorum bebeğimin doymadığını düşünüyorum doyduğunu nasıl anlarım ağlayınca çok üzülüyorum
Wanderlust Bebis1_ aylik kontrolune gittiyseniz doymasa doktorunuz mutlaka derdi. Demek ki doyuyor ya gazi vardir veya baska skntisi. Gunde toplam 4-5 dolu cisli bez aliyorsaniz emdikten sonra uyuyor veya gevsiyorsa doyuyordur
Wanderlust Papatya2636 emdikten sonra aglamiyor huzurlu yani mizmizlanmiyorsa aranmiyorsa uyuyorsa veya rahatliyorsa
Papatya2636 Wanderlust benim bebem hep rahatsız hiç anlamıyorum ya😭gazından dolayı gep mızmız zaten pırt yapamıyor
Wanderlust Papatya2636 doktor kontrolune gidiyor musunuz duzenli? Orda mutlaka tartim yapiliyor doktora gidemiyorsaniz dahi saglik ocagina ugrayip tarttirin her ay mutlaka orda size soylerler yetmiyorsa. Gazli bebegi anlamak zor bu yonden allah yardimciniz olsun