tosbikannesiiii kızlar hemşireyim. 14.30 kadar çalışıodum sadece hafta içleri.. Süt iznim bitti.. Ya tam mesaiye geçmem lazım (9 5) yada 24 saatlik ayda 10 tane nöbetim olcak. sizce hanginden devam etmeliyim emmiyor bebeğim. annem bakıyor çalışırken
Wanderlust tosbikannesiiii ben olsam 9-5 tercih ederim 24 saat nobet tutup cocukla eve donup bir de onla ilgilenmek ve 1 tam gun ayri kalmis olmak sizin icin daha zor olur gibi geldi. Sonucta cogu meslek 9-5 ve cocukla evi idare edebiliyor mantiken boyle dusundum ama yine de tabi ki size en iyi hangisi siz bilirisniz🌸
Padfoot tosbikannesiiii 24 nöbetler rastgele mi yazılıyor yoksa tekerlek sistemi mi var? 24 den sonra 48 boşunuz varsa bence okey ama günaşırı olacaksan iyi düşünmek gerekir
HEY03D tosbikannesiiii bende hemşireyim ben nöbetten sonra ölü gibi akşama kadar yatıyorum mesai çalışmayı kabul ederdim
Hemsireannis tosbikannesiiii bende ucretsizdeydim başlayacağım bu hafta 1 ay süt iznim oluyo gerisi 8 4 ama nöbet olayı yok 2 yaşına kadar 8 4 olacak direk tercihe bırakmadılar
tosbikannesiiii Wanderlust bu konuda haklısınız 1 sene daha mesai olur en fazla sonra zaten mecburi gene nöbete geçicem her türlü kuzum
tosbikannesiiii Hemsireannis bizde 1 seneye düştü isteğe bağlı oldu kuzum istersem devam ederim 2 yaşına kadar