Merhaba hanımlar. 27 aylık oğlumla tuvalet egitimine başladık. Klozet küçültücü aparat kullanıyoruz. Bir kaç gün kiyafetleriyle oturduk bir gün bezsiz oturduk ve dün komple bezi çıkardık. Tabi ki kaçırmalar oldu 2defa klozete cisini yapti. Asıl sorun bugün sabahtan beri 23 defa altına kaçırdı kıyafet yetiştiremedim. Aslında altina kaciriyor farkettigi an duraksiyor tuvalete goturuyorum asla yapmiyor cikinca kalan yarisini yapiyor bu sekilde bu saate kadar bir cok defa aynisini yasadik. Nasil tuvalete goturebilirim? İslakliktan rahatsiz olmuyir yapinca hadi gel degistirelim diyorum kaciyor istemiyor. Cisin geldi mi diyorum surekli hayır diyor ne yapmalıyım ?