Bebeğim 31 günlük. Doğduğundan beri Sürekli ağlıyor. Sürekli gazı var. Sürekli meme istiyor. Meme verdikçe daha çok gazı oluyor. Resmen bir kısır döngüye girdik. Geceleri de bölük pörçük zaten uykumuz. Kafayı yiyeceğim uykusuzluktan, yorgunluktan. Göğüslerim yara oldu. Gerçekten insanlıktan çıkmış gibiyim. Kıyamıyorum da ama psikolojim bozuldu gerçekten. Ne yapcağımı şaşırdım. Eşim anneme bıraktı, kendisi arkadaşında kalıyor. Keyfi yerinde. Bense çocukla cebelleşiyorum. Kırk çıkımca düzelir mi ? Sadece iç dökmek istedim. Gerçekten çok zor imiş. Duygusu çok güzel ama süreç çok can acıtarak ilerliyor.